Günümüz iş dünyasında hepimiz, zaman yiyiciler, dedikodu üreticiler, zamansız ziyaretçiler, bitmeyen projeler ve dolup taşan iletişim kanallarından gelen mesaj ve e-postalar arasında koşuşturuyoruz.
Öyle zamanlarda yaşıyoruz ki, teröristin dilinde barış, hırsızın dilinde namus, hainin dilinde vatan millet sözcükleri dolaşıyor.
Zaman... Satın alamadığımız, biriktiremeyeceğimiz, paha biçemeyeceğimiz ama acımasızca akıp giden o gizemli kaynak.
Türkiye, ekonomik durgunluk, yüksek enflasyon ve işsizlik gibi sorunların bir arada yaşandığı "çoklu kriz" dönemini yaşıyor. Bu zorlu süreçte, işletmelerin krizden en az zararla çıkmak ve uzun vadeli...
20'li yaşlarda olan "Z" kuşağı geleceğin tüketici adayları arasında yerlerini alırken, henüz 20 yaşına gelmemiş indigo kuşağı daha da büyük bir güçle geleceğe doğru yol alıyor.
Dijital pazarlama dünyası sürekli değişiyor ve gelişiyor. Bu röportajda, Prof. Dr. Hilal Özen ile bu heyecan verici alandaki en son trendleri, girişimcilik deneyimlerini ve MateHand projesi gibi yenil...
İşletmeler için sosyal medyanın satış stratejilerindeki kilit rolü göz ardı edilemez. Uzmanlık gerektiren sosyal medya hesap yönetiminde satış konusuna bakalım.
Bu bağlantı sizi https://www.haberekspres.com.tr dışındaki bir siteye yönlendiriyor.