Narlıdere Belediyesi’nin vatandaşların taleplerine hızlı ve etkin çözüm sunmak amacıyla kurduğu Komşu İletişim Merkezi’nin (KİM) 6 aylık faaliyet raporu açıklandı.
6 ayda 2 bin 306 talep çözüldü
Haziran 2024’te hizmete başlayan KİM, 6 ay içinde vatandaşlardan gelen 2 bin 497 talebin 2 bin 306’sını sonuçlandırdı. Taleplerin büyük bölümü Temizlik İşleri, Fen İşleri, Park ve Bahçeler, Veteriner İşleri ve Zabıta Müdürlüklerine yönlendirildi.
Saha birimlerinin performansı dikkat çekti
Rapora göre, Temizlik İşleri Müdürlüğü gelen 857 talebin 817’sini, Fen İşleri Müdürlüğü 408 talebin 384’ünü, Park ve Bahçeler Müdürlüğü 327 talebin 309’unu, Veteriner İşleri Müdürlüğü 307 talebin 302’sini ve Zabıta Müdürlüğü ise 270 talebin 265’ini çözüme kavuşturdu.
Çözüm süreleriyle hızlı hizmet
Talep çözüm süreleri incelendiğinde; Temizlik İşleri Müdürlüğü 7 gün, Fen İşleri Müdürlüğü 11 gün, Park ve Bahçeler Müdürlüğü 6 gün, Veteriner İşleri Müdürlüğü 2 gün, Zabıta Müdürlüğü ise 4 günlük sürelerde işlemleri tamamladı. Vatandaşlar, KİM’e şahsen başvuru yapabilirken, sosyal medya (@narliderekim), WhatsApp (0553 0 376 000) ve çağrı merkezi ile web sitesi üzerinden de kolaylıkla ulaşabiliyor. Yetki alanı dışında kalan talepler ise ilgili kurumlara yönlendiriliyor.