Türkiye, kozmetik sektörü açısından 20. yüzyılın başlarından itibaren hızla gelişen bir ülke olmuştur.
Tekirdağ Çerkezköy Yalıboyu OSB'de bir kozmetik fabrikasında çıkan yangın kısa sürede tüm tesisi sardı. İtfaiye ekipleri yangını kontrol altına almaya...
Dünya Sağlık Örgütü, kozmetik ürünlerdeki talk mineralinin kanserojen etkileri konusunda uyarıda bulundu. Johnson & Johnson ise 700 milyon dolar ödeyerek...
Günümüzde kozmetik sektörü, internet fenomenlerinin etkileyici gücüyle markalar arasındaki işbirlikleriyle yeni bir boyut kazanıyor.
Bugün tüm Türkiye genelinde popüler kozmetik mağazası Gratis, beklenmedik bir şekilde %75'e varan büyük bir indirimle müşterilerini karşıladı.
Günümüzde teknolojinin hızla ilerlemesiyle birlikte kozmetik sektörü de dijital platformlarda hızla büyümeye devam ediyor.